06 november 2007

Valgkampen spreder sig?

Jeg har ikke rigtig haft tid at foelge med i valgkampen i DK, men den lille smule jeg har set har udelukkende handlet om ham Naser Khader, hvis navn udtales morsomt i DK - og hvis deltagelse aabenbart er temmelig omstridt.

Jeg saa lige dette lille protestklistermaerke paa toget i dag og taenkte paa om monstro ikke man har et "DK ud af EU" parti i Danmark ogsaa?

Drukner "nej-sigerne", for I maa da have dem, og alle de andre smaa mystifistiske partier helt i Khader's valgmaskine? Den ene gang jeg har stemt til parliamentsvalg i DK var der, saa vidt jeg kan huske, 16 forskellige partier og mindst et var anti-EF. Dem stemte jeg ikke paa, men gad vide hvem jeg egentlig gjorde?

Hvilken befolkningsgruppe stemmer paa Khader og hvorfor? Er det bare saa man kan faa Pia Kjaersgaard sendt tilbage til sin karriere som hjemmehjaelper (det kan man da ikke byde folk - hun maa kunne genskoles til noget hvor man ikke skal se eller hoere paa hende!) eller er det fordi han er dygtig og har en sund indstilling til tingene?

Ingen kommentarer: