08 november 2007

Undskyld her lugter af hvidloeg!

Jeg moedtes med min kaere broder efter arbejde i aftes og vi blev enige om at vi skulle finde noget at spise. Jeg spekulerede lidt paa hvor vi monstro skulle vaelge at spise, da det gerne skulle vaere lidt praktisk at blive hentet der fra, da manden min var paa sprogskole (nej, nej, han gaar ikke bare i skole, han gaar i sprogskole, hvis man spoerger!)

Heldigvis fik jeg den geniale ide at genbesoege Bar Shu i Frith Street og hold da fest, det var en succes der var vaerd at gentage!

Naar en dag jeg finder til Kina, bliver jeg da vidst noedt til at besoege Sichuanprovinsen, for joesses som kan de lave mad!

Vi snuppede en portion Gong Bao chicken med hvidloegsstegte boenner og ris - og saa et lille glas Tsingtao til.

Vi blev hentet og tog saa paa en lille "London by night/light" tur. Julelysene paa Oxford Street blev taendt i aftes, saa dem skulle vi se (og tage billeder af...). De havde i oevrigt ogsaa faaet sat julelysene op i Covent Garden omraadet og hold da fast for nogle lysekroner. Billeder foelger nok i loebet af weekenden.
Vi stoppede ved St Christopher's place og gik ind og fik en kop kaffe, en kage og en limoncello paa Carluccio's. Det var bare saa raahyggeligt og satte stille og roligt gang i julehumoeret. Jeg synes jeg glaeder mig endnu mere til jul i aar end jeg plejer - og det er ikke saa lidt!

Tilbage i bilen smuttede vi en tur ned omkring Harrods, som altsaa bare SKAL ses med lys paa, naar man er paa "by night/light" tur i London - og saa hjem. Jeg vil ikke prale med at jeg har faaet sovet meget i denne uge, men saa har jeg til gengaeld haft det sjovt!

Gad vide hvad vi finder paa i aften?

Ingen kommentarer: