18 december 2010

Nu med julehaar!

En times tid foer jeg skulle vaere hos min damefrisoer spurgte jeg forsigtigt min elskede hvor vidt han mente han kunne koere mig derned, saa kunne jeg selv gaa hjem igen, men der er trods alt en 5-6 km, saa jeg synes nok det var lidt meget at gaa begge veje i den snestorm vi lige befandt os i.


Havebordssnemaaleren viste sig at der efterhaanden var faldet knap 10 cm sne og det saa ikke meget ud til det ville toe lige med det foerste. Jeg naegter simpelthen at lade mit liv gaa helt i staa, bare fordi vejret ikke lige arter sig som kommunen gerne vil have det til, og klippes det skulle jeg!


Himlen saa temmelig truende ud og det tog et stykke tid at faa fundet doerhaandtagene paa bilen, men snart fandt vi ind i kareten og begav os ud i trafikken.


Det er saft suseme ikke alle der er lige gode til at koere i snevejr skulle jeg hilse at sige, men de har da rig lejlighed til at faa det laert i disse dage, for den lille fikse detalje med snerydning foregaar altsaa stadigvaek pr naturmetoden i hele Sarf London!


Bedst som jeg sad der og fik nusset haar kom der en mand rullende med en kaempe snebold, som han parkerede paa gadehjoernet og gik videre!


Min elskede kom og hentede mig og saa blev vi enige om at snuppe et par timers shopping inden vi tog hjem. Snevejret var for laengst hoert op og der var saa at sige ikke en bil paa vejen. Mange af forretningerne lukkede tidligt, paa grund af vejret, de ansatte var bange for de ikke kunne komme hjem; saadan nogle toesedrenge. :)

2 kommentarer:

Ellen sagde ...

Det er flot, men måske ikke så godt for alle dem/jer, der skal rejse langt i forbindelse med julen.
I skulle vist køre til DK? Jeg håber meget, at I ikke får alt for store besværligheder med turen.

Jeg synes, det er så synd for alle dem, der er strandet rundt omkring i de europæiske lufthavne.

Jeg kan godt lide dit sne-o'meter - det er et godt målebord, I har jer dér :-)

Tina - omme i London sagde ...

Ellen - ja, planen er at vi skal koere, men vi faar se hvad der sker!