17 december 2010

Firmafest

I aftes havde vi aarets julefirmafest. Vi var inviteret til drinks klokken 19.00 med spisning og disco bagefter. Vi var meget heldige med maden, hvilket jeg ikke synes man kan tage for givet til en stor forsamling, men her gik det helt efter planen. 

Forretten var parma ham med melon. Jeg var spaendt paa hvad vi ville blive serveret, for Christmas dinner har ikke rigtig en traditionel forret. Hovedretten var den traditionelle kalkun med kartofler, guleroedder og rosenkaal. Jeg elsker Christmas dinner, men spiser aldrig mere end jeg stadig har plads til min Christmas pudding og en lille mince pie til kaffen.  

Der var min foerste julefest med det firma og det var en stor succes. Efter hvad jeg hoerte var i aars fest meget bedre end sidste aar, saa der havde jeg da ramt et ret godt tidspunkt at traede ind i firmaet. :)


Generelt er firmaet meget konservativt og alle er meget professionelle og opfoerer sig "ordentligt" til saadan en fest. Jeg blev dog noget forbavset, da en mandlig kollega kom og dumpede tilfaeldige stykker af hans slips paa bordet foran mig. Der foregik mange forskellige julefester rundt omkring paa hotellet og han var gaaet paa en anden etage, for at se hvad der foregik der.

Jeg er ikke helt sikker paa hvad der egentlig skete, men i hvert fald var der en kvinde der havde revet hans slips af ham, saa det gik i fire stykker! Gad vide om hun river telefonboeger over i sin fritid.
"Jeg kan ikke anbefale I gaar paa den etage", sagde han "de er ret vilde!" Jeg ser ham aldrig helt i det samme lys igen. :) Den stakkels mand var helt altereret.

3 kommentarer:

Jytte sagde ...

Det ville jeg gerne have set, der skal da en del kræfter til at rive et slips i fire stykker ... ha ha ha selv om jeg overhovedet ikke aner hvordan manden ser ud så danner der sig billeder i mit hovede af forløbet :o)))))

Anonym sagde ...

Jeg ser også den herre for mig...og tænk at damen kunne rive et slips over :-D

Tina - omme i London sagde ...

Jytte - ja, jeg toer heller ikke taenke hvad hun var for en fisk, eller hvad i alverden han havde gjort for at fortjene det!

Anne - :)