20 december 2010

Julestemningen saenker sig stille...


Vi har ikke noget indendoersjuletrae i aar, men hvert aar saetter jeg lys i denne her udenfor og i aar kommer den da i stor stil til sin ret. Den glimter og skinner, saa det er en lyst. Jeg bliver saa glad naar jeg kommer hjem og ser julelysene.


I aften var der ellers ingen brug for lys, for ehmmm... sneen lyste godt op i landskabet! Jep - det tonser ned med sne igen. Smukt er det, men det er godt nok ikke saerlig praktisk lige i denne uge, som ellers er den uge jeg allerhelst vil have det i - under normale omstaendigheder.


Vi ser tiden an. Det kunne godt vaere vi skulle fremskynde indkoeb af en ny bil med et par maaneder!

2 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Hvad med at investere i et bæltekøretøj?
Vejen op gennem Tyskland, kan vist blive noget spændende.
Her er næsten ingen sne.
Men her er meget glat,
brun sæbe agtigt på vejene.

Eva sagde ...

Min nabo var lige i Bremen for et par dage siden, og det var ikke nogen sjov tur, sagde den meget erfarne bilist. Jeg håber virkelig for jer, at det bliver en god køretur hjem til jul:)