12 december 2010

Julen er hjerternes fest

Julen er hjerternes fest...



Det bliver ikke til saa meget med julepynten i disse aar, men lidt skal der altid til og et hjerte og en stjerne i vinduet kan jeg da slet ikke undvaere, naar nu jeg har dem.


Jeg skal lige have bakset lidt med ledningen paa stjernen, for den ser da ikke saa paen ud, naar den haenger til udstilling paa den maade. Hjertet er lidt smartere lavet, for der gaar ledningen til ved bunden, hvilket er noget mere logisk. Maaske man skulle investere i en stjerne, der var knap saa billig. :)

5 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Smukt, Tina - jeg elsker alt det lys her i juletiden og kan slet ikke få nok af det :-)

Ellen sagde ...

Haha, nej, den ledning er vist noget med op og hen og ned igen :-)
Men kønt er det og kønt ser det også ud udefra.

Jeg elsker julens mange lys, både de elektriske og de levende, og jeg er helt ligeglad med CO2 og alt det der i denne tid... det skal bare se hyggeligt ud :o)

Tina - omme i London sagde ...

Liselotte - heller ikke her! :)

Ellen - hygge skal der bare til!

KirstenK sagde ...

Jeg elsker altså også lyskæder og stjerne og hjerter...alt det elektriske gejl der findes er dog ikke lige kønt altsammen...

Tina - omme i London sagde ...

Kirsten - langt fra, men festligt, det er det!