07 maj 2012

Lykken er...

Efter en helt og aldeles vidunderlig weekend paa Fur og Salling, kom vi hjem til en af mine yndlingsdage, nemlig en Bank Holiday Monday - altsaa en fridag.


Moster hentede Bebsen, Spunken og deres mor og kom og spiste frokost med os, foer vi var inviteret til foedseldag hos min svoger. Fra Fur havde jeg medbragt oldemors hjemmestrik til Spunken - og en dukke i et lignende saet toej, havde jeg ogsaa faaet med til Bebsen. Dukken var en succes. Bebsen var paerestolt og slaebte den lille dukke rundt hele dagen. "That's my baby", hoerte vi indtil flere gange i loebet af dagen. :)


Jeg tror ikke helt Spunken er klar over at han bare er 4 uger gammel. Lige fra den dag han var foedt har han moslet rundt for at loefte sit hovede og allerede nu holder han det rigtig flot. Bebsen var nok saa mageligt anlagt; modsat hendes lillebror kunne hun ligge meget stille, meget laenge og alt det holden hovede pjat - well, det kunne vente. :)

3 kommentarer:

AagePK sagde ...

Der er da helt sikkert reggae i Spunken! Og han skal op med hovedet for at se, hvad der foregår, helt klart. Han er nok snart klar med en sang, bare se hvordan han kan holde en mikrofon allerede!
;-)

Tina - omme i London sagde ...

Aage - hvad end der foregaar, saa er han i hvert fald soed; naermest vammelsoed. :)

FUUR. sagde ...

Som bedstemor da kan sige det.
Vi er nogle, der mener det samme.