19 maj 2012

Kryds i kalenderen

Den olympiske flamme kom til landet i dag og fjernsynet er gaaet i overdrive og viser flammens faerd naermest skridt for skridt.

For nogen tid siden kunne man soege om at faa lov til at baere flammen paa en del af dens faerd og resultatet er blevet at rigtig mange helt almindelige og ganske ukendte personer skal baere flammen gennem det ganske land. Flammen kommer indenfor en times transport af 95% af landets husstande.


Vi var lige ind og se efter hvornaar flammen kommer vores vej, eller rettere to gader her fra og det er saa den 23. Juli - lige ved gaa paa arbejde tid. Det kan nok vaere at det kommer til at tage liiidt laengere at komme paa arbejde den dag, men det goer slet ingenting. Jeg synes da det er en suveraen undskyldning for at komme for sent paa arbejde: "undskyld jeg kommer for sent, men ehmmm... den olympiske flamme var i vejen". :)

Jubiii... jeg kan naesten ikke vente!

6 kommentarer:

AagePK sagde ...

Tjah, det er da godt, det ikke er den 23 Juni, der er du jo sikkert optaget andetsteds, ikk'?
;-)

AagePK sagde ...

Tjah, det er da godt, det ikke er den 23 Juni, der er du jo sikkert optaget andetsteds, ikk'?
;-)

Tina - omme i London sagde ...

Aage - jo, da skal jeg proevekoere min nye kost! :)

Eva sagde ...

Det bliver nu dejligt med OL i London, så man ikke er ramt af tidsforskel, og skal sidde oppe om natten for at se synkronsvømning eller hvad man nu brænder for.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - HELT enig og nu bor vi lige paa meridianen, saa vi har da i hvert fald ingen undskyldning for ikke at foelge med. :)

AagePK sagde ...

Sidste år i Maj tog min kone med sine søstre på tøsetur til Harzen. "Hvad, er det ikke først den 23. i næste måned?" spurgte folk. "Nej hun vil gerne undgå myldretiden, når I andre skal afsted!"
;-)