04 februar 2010

Der hygges

Saa er 9/10 af de overnattende gaester ankommet og mit liv er beriget med stoerstedelen af min elskede familie er samlet under mit tag for foerste gang nogensinde. Jeg foeler mig som verdens rigeste kvinde og min elskede smiler over hele femoeren, skoent han nok har noget svaert ved at foelge med i samtalen, der hovedsageligt foregaar paa dansk, men der er kort paa bordet og kanastareglerne er genopfriskede.


Man kunne fristes til at spille en raekke eller to paa Euromillions lotteriet i morgen, for saa kunne vi jo goere det her noget tiere - og det ville da ikke vaere det vaerste der kunne ske. Joesses, som har vi det godt!

9 kommentarer:

Lene Megan sagde ...

Hej Tina
Nøj, hvor lyder det bare hyggeligt! Kan godt forstå at du er glad. Det er noget helt specielt at få familien på besøg, når man bor så langt væk (boede selv i Skotland to år og elskede, når der kom gæster hjemmefra). Håber I får nogle fantastiske dage sammen!
Kh Megan

Anonym sagde ...

Hvor I dog hygger....skønt billede, der fortæller alt om jeres gode selskab :-)
----og så har vi samme bordskåner, vi to --- :-)

KirstenK sagde ...

Håber i får nogen hyggelige dage i familiens skød... Dejlig "mad" i har på bordet!

Tina Liel sagde ...

HVor kan jeg forstå din glæde - hvad mere kan man ønske sig end det meste af sin familie samlet på en gang og så i ens eget hjem og ikke derhjemme i Danmark. Jeg er så glad på dine vegne Tina................ KNUS

Lavendel sagde ...

Hvor må det være dejligt - håber I får hygget igennem! knus

Tina - omme i London sagde ...

Megan - det meste jeg nogensinde har haft paa besoeg paa en gang er en enkelt bror med familie og saa et par gange far, mor og min soester, men denne gang faar jeg ALLE mine soeskende(plus sviger/minier etc) og mine foraeldre under et tag. DET er fedt!

Anne - hi hi, du er maaske gift ved samme tid som mig, for de var vidst moderne den gang. De er saa fede!

Kirsten - LOL, ja der kom lakridser ind ad doeren sammen med kortene og alle folkene. :)

Tina - tak skal du have, det er jeg ogsaa!

Lavendel - det kan du regne med!

Annette sagde ...

Pragtfuld billede, det kan næsten ikke blive bedre, end at hygge i familiens skød i ens eget hjem.
Håber at I får en herlig fest.

Sisse sagde ...

Bordskånerne har også kobberbryllup!

Tina - omme i London sagde ...

Annette - TAK, det tror jeg paa vi goer. :)

Sisse - gi har de saa og vi er stadigvaek lige saa glade for dem, som da vi fik dem!