14 februar 2010

Valentinshygge

Min elskede er saa romantisk og jeg synes bare det er saa dejligt. Han startede morgenen med at give koge havregroed til mig og min salighed om han ikke ogsaa havde baade et Valentinskort og en lille gave parat til mig!

Nu har jeg vidst ALT Andy Williams nogensinde har udgivet og det goer slet ingenting! Jeg fik ogsaa en kopi af "Everybody Hurts" - Haiti cden med i posen. Vi havde snakket om at vi burde koebe den, for at stoette formaalet, men jeg havde ikke lige faaet det gjort. Jeg ved godt det er et latterligt lille beloeb, men jeg kan nu godt lide tanken om at andre ogsaa har faaet lidt gode af min Valentinsdag.



Jeg fik ordnet alle vores bukketter i dag og fik sorteret lidt slatne blomster fra. Alle bukketterne staar endnu med de flotteste ranke blomster. Som sagt lidt tyndet ud, men ikke desto mindre stadig meget smukke. De nye lysestager er ogsaa taget i brug. Denne her lille engel er jeg simpelthen saa glad for. Jeg synes bare den er saa flot og saa giver den saadan et hyggeligt lys.

8 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Jeg må sige, valentinskortet er
romantisk. Ja også hyggeligt.

At havregrød, skulle have noget som helst med romantik eller hygge at gøre.

Jeg siger "TAK FOR KAFFE".

Tina - omme i London sagde ...

LOL Moar - du har selv laert mig at spise det. :) Jeg glaeder mig til vi ses lige om straks!

Conny sagde ...

Kan havergrød være romantiske? Den er rigtig sød din lysestage. Du må være god til, at passe på dine buketter, når de stå så flotte endnu.

Tina - omme i London sagde ...

Conny - jeg synes da det er soedt at han laver havregroed til mig, det kunne jeg da godt selv goere. :)
Lysestagen saa jeg hos min bror og svigerinde og saa blev hun lynhurtigt enig med sig selv om at saadan en skulle vi have!
Mht blomsterne, saa giver jeg dem lidt vand, naar jeg ser at vandstanden i vasen er gaaet lidt ned. Det hjaelper saa ogsaa naar man er heldig nok at faa nogle rigtig gode og friske blomster der ikke staar og raadner paa en dag!

AagePK sagde ...

Uha, pas på med det der Valentine, hos http://bohemianrhapsody.dk kan du se, hvad imamer mener om det. Hvis ellers man kan nå at følge med.

Tina - omme i London sagde ...

Jeg bor i Valentinetrationens hjemland og heldigvis er der ingen praester der skal bestemme hvad hverken jeg eller min elskede (eller for den sags skyld nogen som helst andre!) skal eller ikke skal goere. Joesses, hvor kan det virkelig irritere mig at praester har saa meget at sige i verden. GRRRR... (ligtorn? hvem mig???) :)

AagePK sagde ...

Ja, jeg er også bare nervøs for hans blodtryk, det må da gå galt.

Tina - omme i London sagde ...

LOL!