27 januar 2009

Den dejligste morgen

Da jeg satte musikken i oererne i morges satte Gnags tempoet til min tur til stationen. Jeg var gaaet hjemmefra lidt senere end normalt, saa solen gjorde sig allerede laekker nederst paa himlen. Havde jeg vidst det var saa smuk en morgen, var jeg gaaet hjemmefra lidt tidligere og havde taget den paene rute. :)

Den dejligste morgen

I et lille land med huer og handsker på
I et lumreland med fuld diskretion
Der går jeg rundt og tænker på dig
Med det blik de fleste kender en dansker på:
Lidt diskret for ikke at anstøde nogen
Sådan går jeg rundt og tænker på dig

Det er den dejligste morgen i 100 år og jeg lever
Ænderne og isen på søerne
Det er den dejligste morgen i 100 år og jeg lever
Skraldebilernes fisen i ørene

Det er dejligst at ha´ en at tænke på
Det er li'som verden åbner sig på
Sådan går jeg rundt og tænker på dig
Og mens solen bryder igennem på himlens blå

Bliver musikken til det reneste pop
Sådan går jeg rundt og tænker på dig

Det er den dejligste morgen i hundrede år og jeg lever
Verden åbner sig og jeg åbner mig
Det er den dejligste morgen i hundrede år og jeg lever
Baby, baby, ka´ du kende mig ?

Cigaretter længere henne ad gaden
Og det er lige meget hvad pokker jeg kigger på
Så er der noget under overfladen...

Teksten har jeg laant her fra

Copyright SINGSING Musikforlag


God morgen :)

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Og god eftermiddag til dig :-), her nåede solen ikke at komme frem bag skyerne, mens jeg gik morgentur :-)

Tina - omme i London sagde ...

Jeg har lige vaeret ude og vejret er helt fantastisk. Jeg haaber solen ogsaa skinner paa dig i dag. :)