03 januar 2009

Piphans opgiver ikke saa let

Man kan sige meget om Piphans, men opgive, det goer han sgutte, for han er staedig som et gammelt aesel!

Mens jeg sad og snakkede i telefon med min kaere soester (hun har jo vaeret i DK og saadan en tur skal jo lige vendes og drejes i alle retninger. - aah, og Irene, bare sig til din elskede at grunden til det tog en time og et kvarter... at snakke om det er fordi vores telefon er saa elendig. 0:) (det er en smiley med en glorie over hovedet!) For filan, hvor skal vi bare have dem byttet. Det er simpelthen SAA irriterende!)) kom Piphans lige paa besoeg i FUGLEfoddermekanismen!

Jeg tror virkelig selv han tror han er et engelsk dovendyr. Er det ikke saadan de hedder, de dersens fede bjornelignende dyr de har i ehmmm... Australien? Joesses, hvor goer han sig magelig. Man skulle tro han slet ikke er bange for os.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Host, host ... Ahem. Jeg kom til at kikke på telefonen, der stod noget med 1 time og 45 min. i den sidste af de tre sessions. Host!

Lotte sagde ...

Sydamerika ;-) Ikke Australien. Men bortset fra det, så er den ihærdige pelsede herre da overhelehovedet ikke til at stå for! :-D

Tina - omme i London sagde ...

Ahemmm... Irene - men vi havde da lige noget vi skulle have snakket om. OG det var vigtigt. :)

Lotten - ahemmm... det var da ogsaa det jeg mente. :) Anyhow, du kan vel se ligheden?