28 oktober 2007

Tilbage til normal tid

I aftes stillede vi klokken en time tilbage da vi gik i seng og i morges skete akkurat det der normalt sker, nemlig at jeg vaagnede en time foer jeg normalt ville. Det er det samme hvert aar og jeg elsker det.

Baade dagen og aftenen synes laengere end de har gjort i maanedsvis og regnen kom i dag, som paa kommando.

Jeg har baade faaet strikket, set Eastenders, Robin Hood, lavet en laekker risotto (mest otto...) uploaded billeder, aabnet for posten og har faaet handlet. Jeg naar altid helt vildt meget paa dagen hvor klokken gaar tilbage til normalt. Det er saadan en positiv og hyggelig tid paa aaret. Nu vil jeg gaa ned og saette mig med en kop kaffe og mit strikketoej og begynde at planlaegge aarets julegaver.

JUBIII - det varer aldrig foer det er JUL!

2 kommentarer:

Joan sagde ...

Jeg synes også dagen i går var lang og skøn. I morges synes jeg dog ikke det var så herligt. Vågnede kl. tidligt og er træt nu ;)

Jul, jul, jul - det er lige om lidt. Skal du have et Salling katalog hehe

Lene sagde ...

Tina, dejligt at der er andre end mig, der glæder sig :-) jeg elsker december måned og min jul går lige til helligtrekongersdag d. 6. januar ;-)