24 oktober 2007

Det saetter jeg pris paa!

Deborah har givet mig en pris!

Prisen er stiftet af Bella og kan frit afbenyttes til at give til nogen man synes har fortjent den.

Deborah beskriver disse mennesker som:

“Dem som bare er rare mennesker, gode blogvenner, dem som inspirerer og giver en god følelse og som inspirerer! Dem der bekymre sig om andre, som støtter eller dem som bare har en positiv indflydelse på vores blogverden”

Tak Deborah (yikes, hvor skal jeg bare dy mig for ikke at skrive Debbie, som jeg ved du hader, men som falder mig saa naturligt, for saadan siger man jo her!) den er jeg rigtig glad for. Jeg har deltaget i mange mailinglister ude i den store World Wide Webverden i efterhaanden mange aar og husker tydeligt alle de der altid havde saa travlt med at hakke paa folk og goere sig bedrevidende. Jeg proever virkelig ihaerdigt paa ikke at vaere saadan og at vaere et godt menneske i blogverdenen saa vel som i resten af den store vide verden.

Jeg har lyst til at give prisen videre til alle de bloggere hvis blog jeg laeser og alle dem der foelger med i livets gang i Londons land. To bloggere kan jeg se ikke har den gyseroede "Nice Matters Award" badge paa siden endnu og det synes jeg vi skal have lavet om paa. Derfor - over to you Therese og Beo - I er nice bloggere!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt den glædede dig, det var jo også meningen.

Anonym sagde ...

Venlighed er en dyd!

Anonym sagde ...

Tusind tak Tina !!! :-)