08 september 2007

Vi skulle bare liiiiige...

Den anden dag skulle vi lige et smut i Ikea for at koebe et koekkenskab. Koekkenskabet fik vi ikke, for de havde ikke lige det vi skulle bruge, men saa fik vi da heldigvis saa meget andet.

Det er simpelthen uhyggeligt, men man kan altsaa ikke komme ud af den forretning uden en hel masse man slet ikke kan undvaere!


Nu skal jeg lige have sendt det ekstra katalog jeg fik med der fra, saa min kaere soester og jeg kan browse Ikeakatalog sammen - over telefonen!
SUK, hvor er vi kloge!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

JAAAAH!
Og snart får vi også sådan et skandinavisk indkøbsmekka på den lysegrønne!

Anonym sagde ...

Browse over telefonen - det lyder som gamle dages telefonmodem. Kan man ikke finde noget af IKEA's på deres web-site?

Tina - omme i London sagde ...

Donald det er ikke helt det samme naar man begge to gerne vil sidde og sige "nej hvor er den paa side 179 paen" og "den paa side 35 er da ikke for vellykket". Du skulle proeve det; skal jeg sende dig et katalog? :o)