10 september 2007

UAAARKKK! - Advarsel: voldsom grafik!

Jeg er ikke normalt en opfarende person. Faktisk skal der en del til for at faa en reaktion fra mig, men en ting kan goere det paa overhovedet ingen tid!

EDDERKOPPER! Joesses, hvor ved jeg det er irrationelt, men hvor kan jeg bare ikke goere for det. Mit hjerte gaar helt i flimmer og jeg kan overhovedet ikke taenke klart naar jeg ser saadan en klambert. Selv den mindste lille edderkop kan faa mig til at gaa helt i spagat!

Den anden aften var vi paa en restaurant og pludselig fik jeg oeje paa en edderkop som denne her. Den var ca. 3-4 cm fra taa til taa og den var max 3 meter fra MIG!


Billedet har jeg laant her fra.

"GOER NOGET" galede jeg efter den naermeste tjener(karmainspirerettjener), som selvfoelgelig var hindu eller saadan noget og troede paa karma og hvad ved jeg. Han boejede sig ned for at samle gespenset op paa et stykke papir og saa begyndte den med at loebe! Han blev selv forskraekket, men blev ved med at filre rundt med papiret. "GOER SAA NOGET VED DEN EDDERKOP" sagde jeg, denne gang en anelse mere hysterisk; alt imens min elskede sad og lod som om han aldrig havde moedt mig foer, men alligevel holdt sig interesseret til, da han vidste jeg kunne gaa amok lige om pludseligt.

KLASK, sagde det og saa havde den anden tjener (spidermanheltetjener) ordnet sagen. "HA", taenkte jeg "Jeg skal give dig karma, skal jeg. En GOD edderkop er en DOED edderkop - ha ha haaaaaaaaaaaaaa".

Billedet har jeg laant her fra.
Den karmainspirerede tjener saa snotfornaermet ud og skaeldte ud paa spidermanheltetjeneren: "Der er da ingen grund til at slaa den ihjel". "Jamen, den kone der var bange", svarede spidermanheltetjeneren, mens han ogsaa fik skaeld ud fra en maerkelig kvinde ved det naeste bord, som aabenbart ogsaa gik ind for karmabeskyttelse af edderkopper og anden mystik. Hvad er der galt med folk?
"You're a good man - THANK YOU" sagde jeg til spidermanheltetjeneren og han kom grinende over og undskyldte det lede krapyl. Samtidig tog den karmainspireredetjener liget uden for - og vi kunne spise videre.
Lloyd spruttede af grin. Han kan virkelig ikke tage min hysteri alvorligt, men han skulle bare lige maerke hvordan mit hjerte hamrede afsted i mindst fem minutter efter mordet. STOENNI - jeg vil bo paa Nordpolen, der har de formentlig INGEN edderkopper!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har det paa helt samme maade! Jeg kan naermest begynde at panikgraede, hvis jeg ser en edderkop...
Set ude fra er det sikkert meget sjovt, men naar man staar foran saadan en klam djaevel er det fandme ik' saerligt sjovt.

Anonym sagde ...

Længe leve edderkoppehysteriet. Jeg er selv ofte ramt.
Er dog aldrig blevet det på en restaurant. Det fungerer ligesom bedre i hjemmets skjul.

Anonym sagde ...

D'damer, der forefindes fobi-skoler for den slags ...

Tina - omme i London sagde ...

Hvor er jeg glad for jeg ikke er helt alene med min fobi. Det er sgi da irriterende og EN dag faar jeg noget gjort ved det, men tanken om at skulle holde en edderkop, for at laere ikke at vaere bange for dem kunne faa mig til IKKE at goere noget ved det, for hvad nu hvis det ikke virker; saa skal jeg staa der og faa et hjertetilfaelde!

Anonym sagde ...

Du er for intelligent til ikke at få det gjort! Jeg kommer gerne og holder i hånd! Rigtig gerne!