10 september 2007

Aah, jeg er saa tilfreds!

Da jeg kom hjem fra ferie startede min nye kollega og han er bare knalddygtig. Det er en fryd at arbejde med ham paa et professionelt plan og oven i koebet er han en rigtig kammerat.

Jeg og min forhenvaerende right-hand-woman har ogsaa helt selv traenet ham, saa han burde vaere god - og det er han. Helt vildt meget.

MEN - og der er jo altid et men... Han har bare EN lille bitte fejl, som i hverdagen er en dejlig "fejl", men i det lange loeb godt kunne gaa hen og blive et problem!


HAN ELSKER KIKS og deler ud med rund haand. Vi har arbejdet sammen foer og han ved at jeg ikke spiser kiks og chokolade med mindre jeg har en kop kaffe i haanden, saa saa snart han ser en kop kaffe paa mit skrivebord stikker han en rulle HOBNOBS frem. Det er da ondt, naar man ved jeg overhelehovedetsletikke kan sige nej tak!
Jeg maa overveje alvorligt at begynde at gaa 10km om dagen, hvis jeg bliver ved paa denne maade. Jeg der sjaeldent spiser soedt - og pludselig er det en daglig forteelse!
Hmmm... min elskede og jeg har i loebet af weekenden snakket om at melde os ind i LA Fitness. Monstro man skulle gaa over og bede om en intro?

Ingen kommentarer: