19 april 2011

Sommervejr i April

Hold da helt ferie - jeg skal da ikke sige andet end man kunne faa ungpigekuloeren frem i dag. Temperaturen har fundet op paa omkring de 25 grader og det har vaeret saadan rigtig varmt. Ja, ikke varmere end jeg havde en let frakke paa da jeg gik paa arbejde, men den blev indendoere i middagspausen og jeg kunne ogsaa godt have undvaeret den paa turen hjem.

Ifoelge vejrudsigten skulle de fantastiske vejr vare paaske over - faktisk lover de 26 grader i morgen! Ja, i solen er det naturligvis meget varmere, men den rigtige lufttemperatur er nu den jeg gaar efter og det er sgi da lidt fedt i forbindelse med en 4-dages weekend! Ja, her i landet springer vi altsaa Skaer Torsdag over, men saa har vi en ekstra fridag fredagen efter, for da skal vi jo have "konge" bryllup. :)

Naah ja - og saa var der lige et spoergsmaal - hvad i alverden er det for et flot trae jeg har fotograferet? 

4 kommentarer:

Irene sagde ...

Det er et Judas Tree, sådan et har vi også i haven. Dog ikke med så mange smukke blomster, endnu ... Men måske, når det bliver lidt større.

Tina - omme i London sagde ...

Irene - den er da helt fantastisk flot. Jeg ville glaede mig til den blomstrer, hvis jeg var dig!

Anonym sagde ...

Ja sol og fonemmelsen af sommer det er hvad disse påske dage bringer os.
De sidste par dage har også været helt fantastiske her i DK og de lover det skulle fortsætte påsken over. Her til morgn er der dog en lille dis foran solen, men mon ikke den forsvinder i løbet af dagen!

Tina - omme i London sagde ...

Jeg haaber I fik has paa disen, vi gjorde - og naaede de lovede 26 grader.