17 april 2011

Lidt stolt har man vel lov at vaere...

Jeg er saa heldig at vaere udstyret med en temmelig talentfuld familie - blandt andet er der dem der er noget ved musikken - og dem maa man vidst godt blaere sig lidt over - ja, det goer jeg da i hvert fald, om maa maa eller ej!

Min yndlingssvigerbror, Donal Donohoe, har udgivet endnu et nyt album. Udgiver man et album, eller er det kun boeger? Oh, hvad nu end det hedder, saa er det det han har gjort - og musikken skuffer ikke!



Slipstring kan hentes paa Donals hjemmeside, paa CDBaby, Itunes og Amazon (joesses, jeg anede ikke man kunne koebe musik paa Amazon, men det kan man tilsyneladende!)
Jeg fandt lige et link paa Donals hjemmeside, hvor man kan faa en lille smagsproeve paa musikken og er det ikke nok, saa findes der flere videoer paa Youtube, blandt andet denne, som er en af mine yndlings:


Well done Donal - jeg glaeder mig til at gaa over London Bridge med dig i oererne!

10 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Selvfølgelig må du være stolt, du har faktisk PLIGT til at være stolt - og det ER god musik.

Tina - omme i London sagde ...

LOL Sussi - det er nemlig lige det det er!

KirstenK sagde ...

Ikke dårligt, ikke dårligt! Synes også du har grund til at være stolt!

Annette sagde ...

Søde Tina, jeg når altså ikke at lytte til svogers musik i aften (sengen råber på mig), men vil bare lige fortælle dig, at jeg nu endelig, langt om længe er opdateret med din blog. Jeg har beundret bebsen, læst om din Kinatur (waaauw) og husplanerne, spændende læsning det hele.

Det tager altså tid, når man er så nysgerrig, at man er nødt til at læse samtlige indlæg fra de sidste 3 måneder, jeg vil aldrig holde blogpause igen.

Hav det nu rigtig godt derovre vestpå.

Irene sagde ...

Jeg er om muligt endnu mere stolt! Dejlig mand, dejlig musik.

Anonym sagde ...

Jeg ved ikke rigtig om jeg tør skrive det, men jeg synes næsten det lyder som finsk, haha.....

Lad venligst være med at sige det til ham. Så bliver han bare ked af det. ;-)

Og jeg håber heller ikke der er nogen finnere som læser med, for så er det vist deres tur til at blive fornærmet, hehe.....

Anonym sagde ...

Jeg synes godt nok om hans musik; lyder lidt som en meget ung Ralph Mc.Tell :-D ...ham med Streets of London!

Irene sagde ...

HA! Total finsk! Jeg sladrer!
Jens, prøv at kikke nederst på denne side, der kan du høre een af de nye melodier, som er på engelsk ...

http://www.donaldonohoe.com/blog/an-album-slipped-off-the-strings/456

Tina - omme i London sagde ...

Kirsten - tak. :)

Annette - LOL, her er altsaa ingen laesetvang!

Irene - det kan jeg godt forstaa.

Jens - LOL, irsk staves ogsaa lidt lige som finsk. STOENNI, det er umuligt at forstaa!

Anjoe - ehmmm... mon ikke ogsaa han var irer?

Irene - LOL!

Anonym sagde ...

Ralph McTell (born Ralph May in Farnborough, Kent, England, 3 December 1944 and raised in Croydon) is an English singer-songwriter and acoustic guitar player who has been an influential figure on the UK folk music scene since the 1960s.