20 april 2011

Gnaek, gnaek, gnaek...

Jeg kom pludselig i dag i tanker om at jeg slet ikke har modtaget noget gaekkebrev i aar. Gad vide om Post Danmark helt er holdt op med at lave dem?


Jeg er ikke helt sikker paa jeg kan regne ud hvem der ville have sendt det, hvis det var kommet, saa chokoladen staar her til fri afhentninge af den rette person.

Vores paaske starter foerst efter arbejde i morgen, men saa skal den tilgengaeld ogsaa nydes. En firdages uge i denne uge, efterfulgt af en tredages uge i naeste uge og en firedages i ugen efter den. April/Maj er ikke det vaerste vi har!

2 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Jeg ELSKER den chokoladehare vits.... betyder det at jeg er syg mon?

Tina - omme i London sagde ...

He he - nej, det er sgi da dem der IKKE kan se det sjove i den der fejler noget; en meget alvorlig sygdom, som burde have den hoejeste invalidesats - nemlig: mangel paa humor!