04 december 2011

Julens 3. kalenderlaage

Julens 3. kalenderlaage er lidt forsinket, men jeg fandt hvad jeg ledte efter, nemlig et billede taget for et aar siden. Sidste aar paa denne tid var her pivendes koldt og vi fik lige pludselig 40cm sne. Nej, som var det bare hyggeligt, men den form for hygge ser det ikke ud til vi skal have i denne uge.


Vi kan nu ogsaa godt undvaere det lidt endnu, indtil vi faar lagt lidt sten foran det nye hus, for der er lidt blaevret at gaa paa graesset...


Ellers er der fremskridt at spore - vi har f.eks. faaet et meget fint koekken, hvis vi selv skal sige det. Ja, der er i hvert fald plads til en elkeddel og en mikroovn kunne man vel ogsaa godt stoppe i skabet, som ellers er det sted hvor man kan stille det der ikke skal blive beskidt - saasom fruens mulepose!


Vand har vi da ogsaa, saa der kan blive vasket op efter endt kaffepause...

Det (lidt stoerre) koekken blev leveret den anden dag og ifoelge min elskede mangler der kun 1/4m2 koekkengulv at blive stoebt foer koekkenet kan blive sat ind. Det er dejligt at vi nu er ved at vaere faerdige med at tage ud og efterhaanden kan begynde at saette nyt ind!


Jeg glaeder mig meget til at staa under Veluxvinduet og lave mad og kikke ud paa haven. Ok, der gaar nok et aars tid, foer den er vaerd at kigge paa, men lige praecis tid har vi masser af, for min elskede paastaar det er sidste gang vi flytter. He he - vi faar se!


Ingen kommentarer: