19 juni 2008

Skal vi saa have regn?

Ifoelge vejrudsigten skal det oese ned i morgen og i hele weekenden, men med den knaldblaa farve paa himlen i dag (altsaa mellem skyerne...) er det da naesten ikke til at tro.

Da jeg kom hjem fra arbejde var Lloyd stadig i haven. Han har knoklet der ude i hele ugen, for vi havde ikke haft havevejr inden vi rejste til DK og med al den regn og solskin gror det hele som en gal!
Der er rigtig meget der er sprunget ud siden jeg sidst var i haven for to uger siden (har ikke vaeret hjemme i dagslys i denne uge!) og de forskellige buske og blomster kaemper om foerste pladsen for den koenneste blomst.

Farverne er helt fantastiske og selv en almindelig lille gul og hvid hvad-er-det-nu-de-hedder er knaldskarp i farverne og staar busket og rank og kigger mod himlen.

Aerteblomsterne gensaar sigselv hvert aar og de bliver smukkere og smukkere. Jeg kan saa godt lide den staerke cyklamefarvede blomst - isaer i kontrast til det der staar omkring den.

Der var en del at braende efter alle haekkene var blevet klippet, saa der blev fyret op i partytoenden. Jeg burde gaa ned og tage et billede i moerket nu, med gloederne skinnende gennem perforeringen, hvor der staar PARTY, men jeg kan ikke overkomme at skulle hoerme saadan af ild og det goer man altsaa paa ingen tid, hvis man gaar der ned mens der er ild i toenden.
Nu kan regnen bare komme an, for vi er klar!

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Fantastisk sky (DK) og sky (UK) billede :)

Ak ja den have, hvorfor er det lige at det er skidtet som vokser hurtigst??

Helle K. sagde ...

DET kan man da kalde en blå himmel :)
Sikke nogle fantastiske blomster - jeg elsker sommer :)