24 juni 2008

Midsommer

I loerdags ringede min veninde for at hoere om jeg ville med til Hekseafbraending i kirken. Det ville jeg saadan set gerne, men jeg kunne ikke. Det er vidst tredje aar i traek og jeg begynder da snart at faa abstinenser!

Paa vejen hjem fra stationen gik det op for mig at det rigtig er blevet sommer. Jeg kan huske jeg undrede mig over dette traes baer sidste aar, saa det goer jeg lige igen. De ligner kirsebaer og traeet ser ogsaa saadan ud, men jeg mener altsaa der er kommet mindst 6 uger for tidligt!

Maden var parat da jeg kom hjemme, men resten af familien havde spist, saa jeg besluttede mig for at taende et lille baal i dagens anledning - lige midt paa spisebordet...

Jeg havde ingen heks at saette paa toppen, men der var en vaege og saa satte jeg ild i den og haabede paa at lidt af taendstikken kunne smutte en tur til Bloksbjerg.

GOD SOMMER!

Ingen kommentarer: