02 maj 2008

Av, det stikker!

Jeg gik den lange vej hjem fra toget i dag, da jeg ville nyde at have god tid. Jeg kom fra kontoret i rigtig paen tid og solen skinnede varmt paa industrikvarteret.

Den "nederste" del af kvarteret er rigtig paent og velholdt med skoen beplantning. Jeg gaar ud fra der gaar en gartner rundt og passer stedet, for alt ser altid saa nypasset ud.

Resten er lidt raa i kanterne og langs stien (som ganske vidst er kommunal) er der en paen beplantning, men den er noget mere vild. Da jeg lige ville snuppe et billede af denne bjoerneklo (?) braendte jeg mig paa de tonsevis af braendenaelder, som jeg slet ikke havde opdaget er knaehoeje!
Alt gror hvor det bedst kan og meget ser ud som om det har saaet sig selv. Jeg kan faktisk godt lide den slags naturlig anarki, men ville oenske der ikke var saa meget affald smidt alle steder!

Det giver godt nok nogle spoejse billeder, som her hvor et krus er "vokset" paa noget ukrudt, men det ville altsaa vaere rart om vi kunne vaere fri for plastikposer i naturen.

Braendenaelder og bjoernekloeer er aabenbart ikke nok til at holde banditterne ude paa saadan et industriomraade, saa visse steder er der ogsaa sat noget kraftigt pigtraad op!

Ingen kommentarer: