10 maj 2008

Aftenens invitation

Da jeg naaede til stationen i aftes var der kaos, da der var en "fatality in the Lewisham area". GRRR... samtlige tog i min almindelige retning var enten aflyst eller haabloest forsinkede! Jeg fattede mobilen og ringede hjem, for at fortaelle at det ville tage nogen tid foer jeg kom hjem. Telefonen blev svaret med det samme, da min elskede var lige ved at ringe til mig for at spoerge om ikke jeg havde lyst at spise paa Song Que Cafe?
Det tog ikke mange sekunder at beslutte og foer jeg havde set mig om var jeg blevet samlet op og vi koerte til Kingsland Road, hvor vi endda var heldige nok at finde en parkeringsplads 20 sekunder fra doeren!

Maden var, som altid, fantastisk, men for en enkelt gangs skyld lykkedes det os at lade vaere med at bestille 40 retter mere end hvad vi egentlig kan spise!

Vi stoppede et smut ved Shad Thames paa vejen hjem. Hver gang jeg kommer der droemmer jeg om at have koebt en kaempe lejlighed der for ti aar siden. Havde jeg gjort det, ville vi have vaeret millionaerer i dag. En magen til den jeg droemte om er til salg for lige knap £2,000,000. Dengang kostede den knap £200,000 og det synes vi var helt vildt dyrt! Oh well, the hindsight trader always wins...

Aftenen var saa lun og laekker at alle gik ude i skjorteaermer, skoent klokken var omkring ti! Noegenbaderne er noegebadere hele aaret rundt, bare hvis nogen var i tvivl. :)


Udsigten fra flodsiden er helt fantastisk. Gennem "hullet" i Tower Bridge kan man se the Gherkin til venstre og the Tower til hoejre. Suk, hvor er der smukt!

2 kommentarer:

anjoe sagde ...

Der er god fornuft i ikke at bestille for mange retter, men er maden bare super, ja så kan man jo komme til at glemme, at maven mættes førend øjnene ;-)

Og dejligt at kæresten som den skønneste prins reddede dig fra transportkaos'et...

Lizelotte sagde ...

Tak for turen rundt i London ... det er nu en dejlig by. SUK jeg var lige ved at fortryde vores beslutning om Paris hen over Grundlovsdagsferien ... tror snart vi skal til London igen...