04 august 2007

En lang dag!

Klokken 8 onsdag morgen troppede jeg op til et moede i Holborn, lige ved siden af the Prudential Building.
Holborn er et meget smukt sted, men vi fik ingen tid til at udforske. Det maa jeg goere en anden dag. Det er nemlig gaa afstand fra kontoret.

Vi startede med et laekkert kaffebord, som helt sikkert var lagt op for vi ikke skulle fortvivle fra morgenen af.

Dagen forsvandt i en taage af papirer og allerede klokken 10.30 blev der bestilt frokost, for det var soleklart at der ville gaa mange timer foer vi var faerdige med alt det papirnusseri vi havde gang i.

Klokken 18.55 gik vi endelig der fra, godt matte i sokkeholderne. Jeg er ikke vandt til at sidde paa min der-til-indrettede i en hel dag og slet ingen motion faa. Desuden var kaffeforsyningen lige sparsom nok til mit behov!
Da vi endelig var faerdige besluttede jeg mig for at faa indhentet noget af min manglende motion og gik til London Bridge. Det var egentlig fristende at snuppe en taxa, men jeg traengte simpelthen saadan til at faa strukket benene!


Jeg gik ind over Paternoster Square. Der er blevet saa paent siden det er blevet sat i stand og det er et godt short cut naar man har lovet sig selv at man skal en tur over the Wibbly Wobbly.


Jeg havde det bare saa meget bedre da jeg kom hjem, oven paa lidt motion. Det passer ikke til mit temperament at sidde helt stille i en hel dag.




Ingen kommentarer: