29 august 2007

Nu er jeg kommet helt hjem


Foerste arbejdsdag efter 2.5 uges ferie: en god rask gaatur ved lunch tid, en god lunch i godt selskab, solskin fra en skyet himmel, udsigten paa hjemturen uaendret og 8.5km paa skridttaelleren, saa kan jeg vidst ikke sige andet end jeg er hjemme i rutinen igen. Ferie er godt, og det er hverdagen heldigvis ogsaa.
Taenk sig alle de mennesker der hader at gaa paa arbejde. Joesses hvor er det i grunden synd for dem. Man skal have en rimelig spaendende fritid for at opveje al den tid man bruger paa arbejde, hvis det er saadan fat. Oh well, heldigvis har jeg ikke saadanne bekymringer paa egne vegne.
The next station is Cannon Street. G'morn.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hola..., Lige et lille spørgsmål... som jeg har forstået det... så tager du alle dine blogfotos med kameraet i din mobiltelefon(??) - hvis det er tilfældet hvilket telefon har du så... jeg leder nemlig efter en ny telefon med et godt kamera i...

Tina - omme i London sagde ...

Jo, mange af mine blogfoto er taget med mobilen og det er en Sony Ericsson K800i, med et 3.2 mega pixel kamera i, MEN - det skal du ikke koebe, for nu har f.eks. Nokia lavet en med en 5 mega pixel, og saa kan du jo lige saa godt faa det bedre kamera med oven i koebet. 3.2 var det bedste man kunne faa da jeg fik min, men den naeste skal helt sikkert have minimum 5 mp!