09 august 2007

Dagens lunch time vandring

Naeppe en vandring, men alligevel...
I middags havde jeg ikke tid til den store lunch time vandring; jeg havde faktisk slet ikke tid til noget som helst, men jeg insisterer paa at holde frokostpause hver dag, saa en lille bitte gaatur ned for at koebe en portion falafel og hummus blev det da til og eftersom tiden var knap, blev det indhaleret i Finsbury Circus - lige bag kontoret.


Hvor heldig er det lige man har lov at vaere? Naar jeg en enkelt gang skal haste-lunche er jeg saa heldig at det er en dag hvor der er jazz paa the Band stand. Det er en del af the City of London Festival og det var rent og skaer held, men sikken et held!

Mens Arun Ghosh underholdte gik der en gruppe maend og spillede bowling. Mere civiliseret en lunch hour kan man vidst ikke vaere heldig nok at falde over!

Ingen kommentarer: