14 december 2008

Saa er julen i hus!

I morges skulle vi vaere hos nogle venner klokken 10, for at koere med dem i Costco, som er et kaempe engros varehus, som ligger i Lakeside, en 15-20 miles her fra.

Vi var kommet afsted i en rigtig god tid, viste det sig, for der var naesten ingen trafik paa vejen der. Da vi ankom ved forretningen var den ikke aaben endnu, men inden doerene blev slaaet op var der oceaner af folk. Vi var ikke de eneste der skulle have den sidste julehandel i hus! Vi manglede bare en enkelt julegave og en del foedevarer og saa er vi faktisk ved at vaere klar. I gaar havde vi ordnet aarets nemmeste julehandel, det blev nemlig ordnet online og bliver leveret i denne uge. Saadan!

Jeg kunne ikke staa for denne anordning i fryseafdelingen. Jeg er ikke helt sikker paa hvad det gik ud paa, men det var garanteret smart? :) Vi lod frysevarerne ligge, da vi vidste vi ville vaere hjemmefra det meste af dagen, men vi fik rigeligt andet med hjem. Nogle ting er ikke specielt billige, men det meste kan virkelig betale sig.

Hjemturen foregik naturligvis i moerke. Aergerligt, for vi skulle over en af mine yndlingsbroer, nemlig the Dartford Bridge. Broen er majestaetisk og smuk og udsigten er helt fantastisk. Lidt aergerligt at turen skulle foregaa i moerke og regn!
Nu sidder vi her med en dejlig rolig foelelse i maven og julen kan bare komme an!

3 kommentarer:

Conny sagde ...

Den anordning i fryseafdeling ser meget gammel og antik ud, er det meget gammel det engros varehus.

Anonym sagde ...

Jeg kender godt Costco fra USA, og jeg elsker at komme ind i det mekka.

Jeg droemte faktisk i nat, efter at have laest dit indlaeg, at jeg var i Costco med dig! :-D

Tina - omme i London sagde ...

Varehuset er vidst ikke mere end 10-15 aar gammelt, men det ser ud til de har en noget afslappet holdning til hvor paent deres VVS arbejde bliver foretaget!

Pernille - hvor sjovt med vores besoeg. Koebte vi noget spaendende? Formodentlig snuppede vi en flaske vin med hjem. :)