16 april 2008

Operation paaskeglad...

Igaar, da jeg kom hjem fra arbejde, laa der en pakke med eksotiske frimaerker, fra nordlige himmelstroeg. Pakken var bloed og fristende, men jeg lagde den til side mens jeg fik skiftet toej og fik spist lidt aftensmad.

Jeg havde allerede regnet ud at pakken var fra Pernilles Operation Paaskeglad og jeg glaedede mig meget til at se hvad min paaskehare mon havde fundet paa, for pakken maerkedes mere som skumfiduser end chokolade!

Jeg er jordens heldigste Paaskeglaededeltager for jeg fik ingen andre paaskehare end Irene fra Uldgaarden i Tarm - og naar man er en ivrig strikker som mig, saa kunne gaven ikke falde i bedre jord end den gjorde. Jeg sender dig et kaempe stort tak, Irene. Du har lavet god research og har ramt mit yndlingspaaskeaeg lige i oejet.

200g af den laekreste Jubilaeumsgarn fra Uldgaardens butik. Jeg glaeder mig helt vildt til at strikke af det. Det er fint, tyndt og i nogle laekre farver, akkurat som jeg kan lide mit garn. TAK!

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Sikke en glad pakke at få - det ser meget lækkert ud det sokkegarn...

Lene sagde ...

Og det er jo den perfekte gave til dig, fuld af farver, der signalerer glæde :-)

Anonym sagde ...

Jubiii.. Og glædelig påske! Utrolig lækker pakke, dit heldige asen!

Tina - omme i London sagde ...

Ja, jeg blev sandelig ogsaa rigtig glad og skyndte mig at finde afsenderen idag og faa sendt hende en mail. Jeg er jordens heldigste menneske og selvfoelgelig faar jeg garnbutikejeren som bytteven, det staar da skrevet i stjernerne. :)