30 april 2008

April showers...

Jeg haaber vores April showers bliver hvor de er, nemlig i April. Skal man tro vejrudsigten, saa bliver det ikke tilfaeldet, men man har da lov at haabe! Vejret skulle blive fedt paa loerdag, men det maa nu godt straekke til mandag, for da har vi bank holiday.

Det gode ved regnen er at det virkelig bringer syrenduften frem - og det kan jeg bestemt ikke klage over. Jeg lagde lige maerke til min nabos da jeg smuttede hjemmefra i morges.

Min kollega ankom til kontoret og han havde af uvisse aarsager ikke taget en paraply med, joesses han var gennembloedt! Han saa virkelig ynkelig ud.


Da jeg var barn gik man med regnfrakke og det var kun fine folk der gik med paraply; damer, som ikke havde haette paa regnfrakken og ikke ville gaa med saadan en sjov regnhat, og fine maend i jakkesaet. Da jeg i sine tider flyttede til Skotland blev der lavet om paa det i min verden, for det regnede hver evig eneste dag, undtagen den uge hvor min kaere soester og moder kom paa visit, da regnede det slet ikke!

Det goer det til gengaeld i dag, i hvert fald i London - og jeg skal ud til adskillige moeder, i gaaafstand. Godt man har en paraply!

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Eller en håndhårtørrer ;o)

Marianne sagde ...

Tænk at syrenerne allerede er sprunget ud :-)

Tina - omme i London sagde ...

Ha ha ja - og ja :)