12 juli 2007

Lad vaere med at "taelle" frugten?

Til aften gik Lloyd og jeg paa en lille have"vandring" og blandt andet snakkede vi om hvor godt frugttraeerne stod. "Der er seks paerer og ehmmm...", sagde jeg og blev brat afbrudt med et "lad vaere med at taelle frugten". "8, nej 9 aebler", fortsatte jeg og blev igen afbrudt med et "Hold saa op med det pjat"; lidt mere alvorligt denne gang. Jeg var jaevnt forvirret og spurgte hvorfor i alverden jeg ikke maatte taelle frugten og det viser sig at det er en Jamaicansk overtro at det bringer uheld at taelle frugten paa traeet!

Man skal hoere meget foer oererne falder af!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Heeee is a Jamaica man - yaaah!

(Og erhhh, sådan rent kvantitetsmæssigt vil jeg sige at I kan være glade for ikke at skulle leve af dem ... Fniiiiiis!)

Tina - omme i London sagde ...

Hov hov, nu ikke saa fraek.
Det kan selvfoelgelig vaere paa grund af min taellen at vi foerst nu efter fem aar faar noget der ligner en hoest?
YIKES - hvor koeber man en bog om Jamaicansk overtro?