28 februar 2011

Bling i £10,000 klassen!

Jeg var inviteret til en aarlig begivenhed i Mansion House i aften. Mansion House danner ramme om the Lord Mayor of the City of Londons London residens. Bygningen har jeg vist billeder fra foer og lysekronerne har garanteret ogsaa vaeret paa bloggen flere gange.

Det jeg egentlig ville fortaelle var fra drinks receptionen efter den egentlige hoejtidelighed. Bedst som vi stod der og snakkede kom the Lord Mayor og introducerede sigselv. Ja, hvorfor skulle han egentlig ikke ogsaa det, men det gjorde han altsaa. 


Vi takkede naturligvis for den fine gaestfrihed og han svarede "Ja, vi kan jo lige saa godt invitere, for ellers er det jo bare mig og min kone der rasler rundt i dette store hus". He he, skaeg fyr, maa man sige. Han havde godt set vi oejede hans flotte medallion op og pludselig udbroed han: "You like my medallion, ten grand worth of BLING!" (hvad synes I om min medallion, ti tusinde punds bling!). LOL, ja, jeg doede sgu lige af grin. Det er godt nok den foerste Lord Mayor jeg har hoert snakke saadan om hans flotte juvel. :)

Michael Bear, hedder juvelmanden; jeg tror vi har vaeret ret heldige med ham. Spoejs, det er han i hvert fald!

5 kommentarer:

Grith sagde ...

Sidder og griner lidt her - kan virkelig godt lide den mands holdning.

Hilsen Grith

lone.g sagde ...

Hvor er det dejligt at komme med til sådanne anderledes oplevelser;-)
- godt at du fortæller det videre til os andre...
Hilsen Lone.g

KirstenK sagde ...

Herligt med en "øvrighedsperson" der kan spøge lidt!

Loppe sagde ...

Hej Tina
Første kommentar hos dig tror jeg..
Har fulgt dig via Sussi / Sussinghurst - men NU kunne jeg ikke holde mig tilbage..

PIV GODT indlæg - for han var da en overraskelse !!!

Fin blogdu har der omme i London

Kh
Loppe

Tina - omme i London sagde ...

Grith - ogsaa her!

Lone - ja, det var lidt alternativt og jeg deler gerne. :)

Kirsten - LOL, hvad i alverden er en oevrighedsperson?

Loppe - tak skal du have og velkommen i kommentarfeltet. :)