07 februar 2011

Hvem kommer i Februar?

"Hvem er det der kommer i Februar" spurgte min elskede den anden dag. Jeg anede ikke hvad han snakkede om, foer han paastod at vi skulle have overnattende gaester i Februar. Det vidste jeg ikke noget om, men jeg fandt snart ud af hvorfor det var vigtigt at faa at vide.

Et vaerelse har hverken moebler eller gulv...

Et andet har to senge, to garderober, to saet gardiner og ja, to af alting! Heldigvis er der lang tid til April, som vidst faktisk er foerste gang vi har nogen booket ind. Taenk sig, sidste aar paa denne tid havde vi 10 overnattende gaester. Hold fast, hvor var det bare fedt. Gad vide om ikke snart vi skal have kobberbryllup igen?

4 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Nej min søde, aldrig mere kobberbryllup.
Før du får set dig om, kan du invitere til SØLVBRYLLUP.
Nyd nu endelig årene der imellem.

Irene sagde ...

Det var de dejligste dage vi der havde! Virkelig dejlige!

Jeg gad sådan set godt booke mig ind i februar, men det må vist vente til marts eller april ...

KirstenK sagde ...

Nej nej nu hedder det sølvbryllup...

Tina - omme i London sagde ...

Moar - jamen saa vil jeg glaede mig til det. :)

Irene - det var virkelig skoent. Mht Februar, saa fejler dit vaerelse da ingenting, det har baade gulv og det rigtig antal moebler... :)

Kirsten - det kan jeg forstaa. :)