08 februar 2011

Ved jorden at blive...

Min kollega og jeg havde et moede i Lloyd's bygningen i eftermiddags. Lloyd's bygningen er en temmelig alternativt udseende bygning, hvor glaselevatorerne sidder paa ydersiden af bygningen. 

Jeg kan nu konstatere at min kollega er hoejdeskraek - ogsaa saadan rigtig for alvor. Han stod og pressede sig mod det eneste stykke af elevatoren, som ikke var doeren og ikke var lavet af glas, mens han helt hvid i hovedet stod og stirrede lige ud i luften (det er derfor mit billede er saa rystet! :) ). Det lykkedes mig at undertrykke den kraftige fnisen, der var paa vej op i mig. Jeg har virkelig aldrig set noget lignende. Stakkels mand! 

8 kommentarer:

Annette i Barcelona sagde ...

Well, det kunne have været mig... jeg er heller ikke super begejstret for højder. Havde jeg stået i den elevator havde jeg sikkert følt mig lettere utilpas og svedt og med ryggen mod en ellers glimerende udsigt.

Conny sagde ...

Det er nok ikke noget, at grine af det er nok ikke særlig sjovt, at have højdeskræk,men det må svært, at lade med være med, at trække på smilebåndet når en voksen mand er ved at gå til af krak,

Anonym sagde ...

NU må det være tid til at sende saftige Piratos og et dansk ugeblad durk afsted til Annette i Barcelona; lovning har været der i flere måneder *LOL*
...det svimler ditto utidigt hos mig, "anjoe"

Margrethe sagde ...

Jeg var ikke klar over at jeg havde højdeskræk af den slags, førend jeg havnede i en "udendørs"elevator i San Fransisco. Jeg stod og gloede ind i døren på hele turen og kunne slet ikke nyde den smukke udsigt ;)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hvad er det nu lige der er inde i det forholdsvis nye raketagtige glashøjhus øh, du ved nok hvad jeg mener

Irene sagde ...

Hov hov, do! Nu ved du hvordan jeg har det når du panikker over en skide edderkop, dér! ;-)

#sletundertryktfnisen

Tina - omme i London sagde ...

Annette - jeg er det modsatte, jeg haenger naermest ud over kanten og glor, men jeg forstaar saa udemaerket skraekken!

Conny - netop! :)

Anjoe ja, se at komme paa posthuset, saa holder svimleriet nok op! :)

Margrethe - det maa vaere haesligt!

Sussi - det er saamaend endnu en kontorbygning, men flot, det er den. :)

Irene - vaer du bare hellig, du var selv doed af grin! :)

AagePK sagde ...

Ej, Irene, tak for tippet: nu vil jeg altid have nogle snøvser fra tomater i lommen, til at fyre i hovedet på dem, der griner af højdeskræk; de virkede fint i hjemkundskabslokalet til at illudere edderkopper!
Jeg er heldigvis sluppet af med min højdeskræk, men der var engang, hvor jeg ikke kunne komme ned fra et stillads, fy, det var ubehageligt! Derfor har jeg rimelig respekt for folks fobier.