18 marts 2009

Ikke saa spaendende, som det saa ud.

Jeg fandt en ny lunch shop. Den saa spaendende og Japansk ud og hed Asta. Asta er et godt navn, synes jeg. Jeg bestilte en omgang Teriyaki Chicken med ekstra chili og brun ris.

Det var Japansk, men var helt aerligt ikke saerligt spaendende. Hvordan i alverden faar man selv chili til at smage af naesten ingenting? Oh, og dyrt var det ogsaa. Brok brok brok!

Solen skinner og vejret er fantastisk, saa nok brok med mig. Jeg fik jo fyldt vommen, fik en dejlig gaatur ud af det og saa overlever jeg nok at det ikke var det mest inspirerende maaltid jeg nogensinde har indtaget?

2 kommentarer:

Nille sagde ...

Jeg har tænkt på dig siden januar - jeg skulle sende dig et link til en restaurant jeg læste om i Scanorama i flyet hjem fra CPH ;-)

Og nu husker jeg det - lol! Det skulle til gengæld være god mad - men om det ligger i din spadseretursradius ved jeg jo ikke...

http://www.thelarderrestaurant.com/

Tina - omme i London sagde ...

Halloej - det ser jo spaendende ud og lige praecis tilpas afstand til en lunch time vandring. Den maa jeg lige om og have kigget paa. Tak skal du have. :)