27 marts 2009

Aftenens godnatbillede

Jeg kom lidt senere hjem fra arbejde til aften end planlagt, men stadig tidligt nok til at se farver paa himlen, paa vej over floden. Jeg stod lidt og kiggede paa farveladen og proevede paa at huske hvor moerkt/lyst det foeltes.

IMG_0866

Paa mandag naar jeg gaar over skulle det jo gerne vaere en time lysere, for i weekenden springer vi lige en times tid over, saa de lyse aftener kan faa en kick start. Jeg haaber vi beholder “sommertiden” i min levetid, for det er da bare saa dejligt at se den markante overgang fra moerke til lys og vice versa. British Summertime, here we come!

3 kommentarer:

Bente sagde ...

Flot billede! Og ja, flere (mange flere!) lyse aftner efterspørges også her!

Og ... ha' en dejlig weekend ;-) .

Lene sagde ...

God weekend, Tina og dejligt at nogen nyder sommertiden :-) Nu har vi ikke små børn eller grise mere, for de lod sig ikke narre :-)

Og nattevagterne den nat er helt enige med dig :-)

Tina - omme i London sagde ...

Bente - de kommer om bare et kvarter!

Lene - he he, der skal vaere nogle lyspunkter ogsaa paa nattevagten. :)