15 januar 2008

Udpakning

I aftes fik jeg det meste af vores pikpak pakket ud og lagt paa plads. Jeg synes vi havde oceaner af ting at finde en plads til, til trods for vi ikke specielt havde koebt en hel masse. Ok, jeg kom til at tage lidt garn med hjem, men ellers ikke... Vi er faktisk ikke de store shoppere naar vi rejser. Jeg kommer hovedsageligt hjem med en masse billeder og det lykkedes mig da ogsaa at tage over 1,200 billeder denne gang. Ca. 100 billeder hver dag!



Den ene af vores kufferter er noget medtaget efter denne rejse. Jeg havde brokket mig lidt over at de ikke har holdt saerligt laenge, men vi har da vidst haft dem i en 5-6 aar og de bliver da luftet af og til. Da vi koebte dem koebte vi stoerrelserne til at passe til at flyve med Ryanair, saa vi koebte dem der er lavet til omkring 12-15 kg, men vi har tit og ofte fyldt godt over 20 kg i hver. Det er nok ikke den bedste maade at faa dem til at vare laenge! Vi burde vel egentlig have et saet til long haul (20-25 kg) ogsaa. Vi floej med KLM og de var slet ikke hysteriske med hensyn til bagagen. Vi kunne sagtens have stoppet endnu mere i, men ikke uden lynlaasene var sprunget!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg bruger min 20 kgs til mine 15 og det er bare perfekt. Så kan man også have det der ikke passer med ...