14 januar 2008

Hjemme igen

Joesses, hvor foeltes det som en meget stor fejl, da vaekkeuret begyndte at roere paa sig i morges. Til trods for otte timers soevn foeltes det altsaa helt forkert at staa op ved den tid man normalt vil kalde sengetid. Otte timers tidsforskel er altsaa meget!

Jeg fik mig endelig slaebt ud af kassen, fik mig gjort praesentabel og dryssede saa paa arbejde. Jeg vil ikke just sige at jeg er skide effektiv i dag, men det bliver vel bedre i naeste uge.

De foerste foraarsbebudere er kommet yderligere frem paa de sidste fjorten dage og hvis det fortsaetter paa den maade faar vi vidst et temmelig tidligt foraar.

Arbejdsinboxen var propfuld da jeg startede den op i morges, til trods for jeg har foretaget en rimelig opdatering mens jeg var vaek. 512 emails ventede paa mig. Meget er junk, men der sidder stadig 183 tilbage, som er dem der skal goeres noget ved. Stoenni - og saa med en ordentlig portion jet lag oven i!



Ingen kommentarer: