13 januar 2008

Forvirringen er komplet


Vi forlod Vancouver 16.30 loerdag og sidder nu i Amsterdam og venter paa vores forbindelse til London. Hvis jeg skal have aerlig chance for at komme op og paa arbejde i morgen skal jeg vidst direkte hjem og i seng. Vi er alle temmelig brugte, men joesses hvor har vi haft en god tur. Jeg har saa ukristelig mange billeder, men kunne sagtens have taget flere. Vi boarder snart og forhaabentlig er der ikke flere forsinkelser paa vores vej i dag, saa vi bare kan tage direkte hjem, saa tideligt som muligt.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg krydser fingre for at i kommer hjem i tide, så du kan nå at sove en god nats søvn inden arbejdet kalder.
Mandag morgen er ikke den fedeste i hele verden, og efter en ferie findes der slet ingen beskrivelse for den ;-)

Lene sagde ...

Håber du snart er hjemme, for at gå direkte fra flyveren på arbejde er vist ikke så god en ide. Glæder mig til at se flere billeder.