06 juni 2007

Hvor er det nu du bor?

I England giver kombinationen af et husnummer eller husnavn og postkoden en bestemt reference til en bestemt adresse; altsaa er alle adresserne unikke, hvilket man ikke kan tage for givet i f.eks. DK.

Det er hamrendes smart, men jeg tror jeg har fundet en fejl i systemet, for jeg kan nu ikke se nr 11 1/2 Fournier Street paa Royal Mails database...


Billedet tog jeg i gaar paa min lunch time vandring til Brick Lane. Jeg ville have taget et billede af nummer 12 Fournier Street hvor de to geniale kunstnere Gilbert & George bor, men det glemte jeg da helt at faa gjort, efter jeg fik oeje paa ovenstaaende - og desuden lige skulle sladre i telefon i en halv times tid med en veninde!


Fede huse i Fournier street

Jeg bruger ikke at aergre mig, men jeg maa indroemme der var et snert af det, da jeg gik glip af deres store udstilling for nyligt - paa mit YNDLINGS GALLERI! Jeg havde laest forkert paa plakaten og troede udstillingen sluttede naesten maaned senere end den gjorde. OEV!

Oh well, man kan ikke naa alting - og lige pludselig en dag udstiller de igen (haaber jeg!)

Ingen kommentarer: