18 januar 2007

Der er saa mange gode billeder!


Jeg varierer mine gaature, til og fra arbejde saa vel som i middagspausen, saa meget som muligt for der er saa mange skoenne smaa gader og straeder i City - og jeg foeler mig som en opdagelsesrejsende.

Det er naesten 10 aar siden jeg sidst arbejdede i City, saa med alt det byggearbejde der har foregaaet over de sidste 10 aar er det naesten som at laere en helt ny by at kende.

Gaderne er de samme - og har vaeret det i hundredevis af aar, men mange af bygningerne er nye.

Gademoeblementet (ehmmm... the street furniture!) er i mange tilfaelde gammelt, men det er saa smukt! Billedet for oven er toppen paa en lille pael som deler fortov og gade i en meget smal gade.

Jeg elsker at gaa ned forbi "The Jamaica Wine House" i St Michael's Alley. Det er fedt at taenke paa at folk har snuppet sig en fyraftensbajer der i flere hundrede aar. Monstro ikke jeg skal have et par stykker med der ned til lunch, naar de kommer paa besoeg?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mon "nogen" har spist frokost ...

Anonym sagde ...

Nej, "nogen" kommer foerst paa besoeg i naeste uge, men saa skal der spises frokost. (",)