10 januar 2007

Der er ikke megen gas i ballonnen



Jeg synes godt nok jeg er nok slap i betraekket, naar jeg kommer hjem om aftenen. Det er sgi da haardt at komme tidligt op igen og pludselig skulle koncentrere sig 100% hele dagen.

Ud over at jeg er traet, er jeg bare saa tilfreds. Jeg synes allerede jeg er faldet godt til i det nye job - og der er allerede mange spoergsmaal der skal svares hver dag.

Jeg kan godt maerke at der i lang tid har vaeret mangel paa en der kunne tage en beslutning - og staa ved den.

Jeg bliver af og til hevet til side og spurgt "er du nu rigtig glad for at vaere her?". Lloyd mener jeg skal svare at det saadan liiiige kan gaa an, men jeg svarer nu aerligt at det gaar rigtig godt, for det goer det!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Teløk å skål i skiwet!

Og husk, underdrivelse fremmer forståelsen ...

Anonym sagde ...

Jow tak (",)