05 november 2011

Papirarbejde

At vaere husejer medfoerer en hel del papirarbejde, har jeg erfaret over aarene, men jeg maa indroemme jeg helt havde glemt hvor meget af det man kan konfirskere naar man flytter. 


Sidste gang vi flyttede smed jeg simpelthen saa meget papirarbejde ud at jeg var helt sikker paa at der ikke ville vaere alverden at smide ud denne gang. Jeg havde vidst nok liiige glemt noget om at det var ti aar siden vi sidst var flyttet og har lige konfiskeret en hel flyttekassefuld papir!

3 kommentarer:

AagePK sagde ...

Undskyld min manglende indsigt i google-oversættelser, men hvad er den originale engelske term , du har oversat til konfirskation, hhv konfiskation? Mener du evt konfetti-kation?
For papirkurvens indhold ligner til forveksling det, vi kalder makulatio, på engelsk shredding.
;-)

Donald sagde ...

Godt gået - tænk at få det væk. Af en eller anden grund lader jeg det ligge hvis det ikke *skal* smides ud, alt det papir. Pludselig er benzinpriserne i 1986 uundværlige at gemme, eller regningerne på den brugte folkevogn i 1977. Men med en flytning får man ryddet ud :)

Tina - omme i London sagde ...

Aage - er du HELT sikker paa du ikke har vaeret min dansk laerer i tidernes morgen. :)

Donald - det er simpelthen en velsignelse at komme af med det. Du skulle proeve det. :)