30 november 2011

Aftenens lysekrone

Aftenens lysekrone haenger i the Great Hall i the Guildhall, en af mine yndlingsbygninger i the City. 


Roede Kors holder julemarked i the Guildhall hvert andet aar og de sidste par gange har jeg givet dem et par timer af min tid, for at hjaelpe til med at samle penge ind. I dag fik vi et maal af £20 i timen, da jeg smuttede efter to timer er jeg ret sikker paa der laa £200 i kassen. :)


Mine to timers indsats er som en draabe i havet, men lidt har ogsaa ret og jeg kan gaa i seng med en ren samvittighed - og endnu en julegave koebt.

3 kommentarer:

AagePK sagde ...

Hvis det er den der "A Kiss for a Guinea" kan det jo hurtigt summe op.
;-)

Conny sagde ...

Rigtig flot lysekrone.
Bare der er dråber nok,kan det blive til en stor sø.
God aften til dig

Tina - omme i London sagde ...

Aage - ja, det er jo lige det... :)

Conny - ja, det har du ret i. :)