06 november 2011

Med far og mor paa matriklen

Det kan godt vaere vores smukke datter glaeder sig til at faa sin lejlighed for sig selv igen og blive fri for at se paa sine gamle foraeldre hver dag, men jeg tror ikke hun har noget imod alle de smaa jobs der bliver gjort i disse dage. 


I dag var det emhaetten der stod for tur. Jeg er temmelig sikker paa at det filter jeg lige har taget ud har siddet i emhaetten siden 1996, da lejligheden blev bygget. Den sidder der ikke laengere, det goer en helt ny og frisk og nu er der kylling i ovnen. Uhmmm...

6 kommentarer:

AagePK sagde ...

Jeg er ellers ret sikker på, at der kan koges en kraftig sky på det der emhætte-filter.
;-)

KirstenK sagde ...

Jeg tror også hun kommer til at savne alle de småting der bliver ordnet...

Eva sagde ...

Det er dejligt at få lidt hjælp til alt det, der ellers ikke lige bliver gjort.

Ellen sagde ...

Jeg håber de er glade for jer (det må de være, når I laver disse forbedringer for dem), for med det projekt, I har kastet jer ud i, kan det da vist vare temmelig længe, inden I kan flytte ind i jeres nye, gamle hus.
Medmindre I vælger den løsning, min datter gjorde: bare at flytte ind - så tog de det efterhånden... men deres køkken var altså færdigt, da de flyttede ind :-)

Annette sagde ...

Hahaha, det er nogle gange godt at have forældrebesøg ☺.
Det er bare så vildt spændende, det projekt husforandring og jeg glæder mig rigtig meget til at følge det videre.
En skøn, skøn tirsdag aften til dig.

Tina - omme i London sagde ...

Aage - det ville hoejst blive til en stoevsky!

Kirsten - :) jeg tror nu ogsaa hun glaeder sig til vi flytter ud!

Eva - netop og det er altid nemmere i andre folks hus!

Ellen - vi naar det nok det hele. Det ser vaerre ud end det er, siges der!

Annette - ja, det er spaendende. Jeg maa se at komme paa visit igen og tjekke de goer det ordentligt!