31 januar 2011

Hoejt til loftet

Vejret var helt fantastisk i dag, saa fantastisk at jeg slet ikke kunne lade vaere med at gaa ud og faa lidt frisk luft i middagspausen. Det var hvinendes koldt, men himlen vaar saa hoej og saa blaa at jeg naesten glemte hvor kolde mine fingre var i mine ellers lune vanter.

Den vaagne laeser ved at jeg har en forkaerlighed for store traeer. I Oat Lane staar er et trae over for the Pewterer's Hall. Traeet er stort; nok en 25m+ hoejt og saa er det fredet. Den lille have hvor traeet har hjemme har engang vaeret kirkegaarden til en kirke ved navnet "St Mary Staining". Jeg er ikke helt sikker paa hvorfor kirken er saa historisk interessant, men det er nu heller ikke kirkens historiske beliggenhed der interesserer mig, men kig engang paa det moderne bygningsvaerk bag traeet, bygningen er bygget med den bue for at give plads til traeet. Lige min stil!

Jeg stod og faldt i staver ved springvandet bag St Paul's Cathedral og noed solskinnet, men blev nu snart opmarksom paa at skoent solen skinnede, saa er det langt fra sommer endnu. Solskin eller ej, det varer et stykke tid inden man kan nyde at sidde ved springvandet og spise frokost. 

2 kommentarer:

lone.g sagde ...

Kære Tina
Herlige motiver og sikke et smukt vejr du har dig.
Kh Lone.g

Tina - omme i London sagde ...

Tak skal du have Lone. Jeg er glad for jeg noed det i gaar, for i dag har ikke vaeret noget at raabe hurra for!