14 januar 2011

K staar for...

Dagens bogstav i ABC Scandinavia bogstavslegen er K. Paa engelsk er det ikke let at finde et ord der starter med K, eller i hvert fald et jeg synes jeg kan bruge, da de ord der paa dansk starter med K starter paa engelske tit med C! 

Jeg spekulerede laenge paa hvad i alverden jeg skulle komme i tanker om i dagens anledning. Ord som "kaerlighed", "kravle" og "knapnaese" poppede op i mit hovede og endelig havde jeg det. K staar for mig for K-vitaminer.


I morgen er det lige praecis et aar siden Bebsen fik sit K-vitamin stik. Jep, den lille skiderik fejrer sin foerste foedselsdag i morgen med en lille fest, som jeg, i et oejebliks vanvid, er kommet til at love at laegge hus til. Stort tillykke til den soedeste lille Bebs!

5 kommentarer:

Catarina sagde ...

Stort tillykke til Bebsen og en sjovt men godt valg for K.

God fødselsdag og weekend. :)

Inge sagde ...

Dejlit k valg, og tillykke til bebsen med den første fødselsdag.. Der bliver helt sikkert liv og glade dage i huset.. :-)

Lavendel sagde ...

Åååh, er det allerede et år? Stort til lykke med hende.

FUUR. sagde ...

Vi ønsker tillykke her fra den "våde" ø.

Tina - omme i London sagde ...

Catarina - tak skal du have. Jeg haaber ogsaa din weekend var god. ;)

Inge - tak og her var liv og glade dage, skal jeg lige love for!

Lavendel - tak og jep, det er gaaet staerkt!

Moar - vi saje tak!