03 januar 2011

Bank holiday weekend

I England har vi ikke helligdage, men "Bank Holidays". Vi har ikke saa mange af dem, men vores er garanterede, saa her er ingen "arbejdsgiverens jul" uanset hvor i ugen julen eller nytaar falder, for vi faar fri i dagene efter weekenden, ergo har jeg fri i dag. 


En Bank Holiday er perfekt til at faa gjort noget ved det strikketoej, som blev startet i motervejens skygge paa Danmarksturen. Det ses paa striberne, som jeg ellers troede jeg havde faaet til at passe, da jeg slog op, men jeg blev klogere. Oh well, denne gang bliver det umatchende selvstribende sokker, strikket i fransk uld, modtaget i en lille julegavebytteleg hvor jeg var heldig nok til at faa en nisse der kendte mig. :)

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jeg synes jo så, at hjemmestrikkede sokker godt må være forskellige i striberne, når det er selv-mønstrende garn. ;-) De ser forøvrigt rigtig fine ud. :-)

Tina - omme i London sagde ...

Heidi - jeg er for pernitten til at de ikke bliver ens, men de varmer godt alligevel. :)