24 maj 2010

Roed/hvide farver

Da jeg var et smut i Marks & Spencers for at finde en sen lunch var jeg slet ikke i tvivl om at fodboldfeberen er over os! En hel ny afdeling er blevet etableret - med fodbold tingeltangel!

England spillede en "friendly" mod Mexico i aftes og loeb med sejren 3-1, saa vi er helt parat til den store fodboldfeber, som jeg ved jeg lige saa godt kan deltage i, da jeg ikke slipper for det paa arbejde! Heldigvis kan jeg godt lide at se landskamp og dem bliver der forhaabentlig mange af. Jeg har efterhaanden en del hold jeg holder med, alt efter hvem de spiller mod! :)

2 kommentarer:

Annettes space sagde ...

Tina...her på det seneste kommer alle dine indlæg 2 gange i reader'eren. Ikke at det gør noget for mig, men sker der noget mystisk på din netconnection ???

Tina - omme i London sagde ...

Annette - det har jeg ingen begreb om. :)